1. Ceny i płatność.

Ile kosztuje Logo?

  • koszt odblokowania to 3,00 P
  • 1 minuta jazdy / 0,50 P
  • 1 minuta rezerwacji / 0,50 P
  • 1 minuta pauzy / 0,50 P
  • bonus parkowania w punkcie P / 1,00 P
  • prowizja płatności kartą 1,50 PLN + 2,9% wartości całej transakcji

 

Jak mogę zapłacić?

  • Możesz doładować swoje konto LOGO kupując PUNKTY, twoje opłaty będą pobierane z twojego doładowania w portfelu
  • 1 punkt kosztuje 1,00 PLN.
  • Skorzystaj z naszych promocji podczas zasilenia konta, a otrzymasz dodatkowe punkty
  • Oferujemy różne opcje płatności w celu doładowania twojego konta, płatność za pomocą karty kredytowej aktywuje automatyczne doładowanie aby twój portfel był zawsze pełny
  • Saldo LOGO nie zostanie zwrócone i może być wykorzystane tylko na jazdy z LOGO.
  • Aby uzyskać fakturę proszę wysłać dane oraz numer telefonu na faktura@logosharing.pl

 

Koszta hulajnogi i jej naprawy?

  • Cena hulajnogi wynosi 4000 PLN

  • Naprawa stopki 100 PLN

  • Naprawa rączki hamulca 100 PLN

  • Naprawa manetki gazu 100 PLN

  • Naprawa światła 100 PLN

  • Naprawa opony 100 PLN

  • Naprawa błotnika przedniego 100 PLN

  • Naprawa błotnika tylnego 200 PLN

  • Naprawa kierownicy 300 PLN

  • Naprawa wyświetlacza 400 PLN

 

Obciążenie Klienta powyższymi opłatami, nie wyklucza obciążenia Klienta kosztami i opłatami w przypadkach wskazanych w Regulaminie.

Ile kosztują Subskrypcje?

  • pakiet dzienny dayPASS / 20 PLN
    startujesz gratis oraz otrzymasz 40 min jazdy / dzień
  • pakiet tygodniowy weekPASS / 100 PLN startujesz gratis oraz otrzymasz 30 min jazdy / dzień
  • pakiet miesięczny monthPASS / 300 PLN startujesz gratis oraz otrzymasz 20 min jazdy / dzień

  • prowizja płatności kartą 1,50 PLN + 2,9% wartości całej transakcji

  • bonus parkowania w punkcie P / 1P
  • Równowartość gratisowych startów za rozpoczętą dobę wynosi 432 P (432 PLN)
  • Niewykorzystane minuty z poprzednich dni nie są przenoszone na kolejny dzień
  • minimalny okres pakietu subskrypcji PASS wynosi przy, pakiet dzienny dayPASS 1 dzień, automatyczne przedłużenie 1 dzień, pakiet tygodniowy weekPASS 1 tydzień, automatyczne przedłużenie 1 tydzień, pakiet miesięczny monthPASS 1 miesiąc, automatyczne przedłużenie 1 miesiąc

Moje konto zostało obciążone nieprawidłowo.

  • Jeśli istnieje nietypowa opłata za LOGO, wyślij nam e-mail: help@logosharing.pl.
  • Pamiętaj, że niektórzy dostawcy usług płatniczych dokonają wpłaty testowej, która zostanie później automatycznie zwrócona.

Czy muszę zapłacić jeśli hulajnoga Logo zostanie skradziona?

  • Odpowiadasz za hulajnogę LOGO, jeśli zaparkujesz hulajnogę LOGO niepoprawnie, a następnie nie zakończysz jazdy w aplikacji przyciskiem „KONIEC” wykonując zdjęcia prawidłowo zaparkowanej hulajnogi stosując się do żółtego obrysu, odpowiadasz za kradzieże, uszkodzenia oraz zapłacisz karę i twoje konto zostanie zablokowane

Inne koszta

  • Transport hulajnogi z poza strefy zielonej, do 5km / 100 PLN
  • Transport hulajnogi z poza strefy zielonej, do 25km / 200 PLN
  • Transport hulajnogi z poza strefy zielonej, od 25km / 200 PLN + 10 PLN / km
  • Opłata za prowadzenie portfela, aktywny użytkownik , 0 PLN / rok
  • Opłata za prowadzenie portfela, nie aktywny użytkownik , 240 PLN / rok

2. Pierwsze kroki z Logo.

Odblokowanie.

  • Wyszuka hulajnogę LOGO na mapie
  • Znajdź hulajnogę LOGO
  • Użyj aplikacji, aby zeskanować QR-kod hulajnogi LOGO lub wprowadź numer QR-kod manualnie, użyj symbolu „latarki” gdy jest ciemno
  • Możesz również rezerwować swoją hulajnogę LOGO za opłatą do 10 minut, potwierdź to w aplikacji wybierając daną hulajnogę i naciskając przycisk „REZERWUJ”
  • Rozpocznij jazdę rozpędzając hulajnogę LOGO odpychając się i jednocześnie przyciśnij manetkę gazu GO.

 

Parkowanie.

  • Parkując na wyznaczonych parkingach P otrzymasz 1 P na następne śmiganie
  • Aby zakończyć jazdę wykonaj zdjęcie prawidłowo zaparkowanej hulajnogi stosując się do żółtego obrysu
  • Po zakończeniu jazdy potwierdź to w aplikacji, potwierdzając „KONIEC”
  • Możesz również parkować swój skuter LOGO za opłatą do 60 minut, potwierdź to w aplikacji przyciskiem „PAUZA”

Parking.

  • Parkując na wyznaczonych parkingach P otrzymasz 1 P na następne śmiganie
  • Parkuj z głową
  • Parkuj na chodnikach lub wyznaczonych obszarach
  • Parkuj zgodnie z zasadami publicznymi, nie blokując żadnej drogi
  • Nie blokuj chodników dla pieszych
  • Nie blokuj wejść i wyjść
  • Nie blokuj wjazdów i wyjazdów
  • Nie parkuj, opierając hulajnogę LOGO o budynki
  • Zapewnij przejście dla pieszych około 2,5 m
  • Nieprawidłowe parkowanie zostanie obłożone karą oraz zablokowaniem konta

 

Odblokowanie kilku hulajnóg Logo.

  • To niestety nie jest możliwe
  • Aby odblokować kilka hulajnóg LOGO, każdy kierowca potrzebuje własne konto LOGO
  • W portfelu możesz przekazać punkty na inny numer telefonu

3. Problemy z Logo.

Dlaczego nie mogę znaleźć hulajnogi Logo na mapie?

  • Upewnij się, że masz odbiór w telefonie
  • Upewnij się, że skuter LOGO nie znajduje się za budynkami lub pojazdami
  • Jeśli nadal nie widzisz hulajnogi LOGO w aplikacji, powiadom nas o tym za pomocą informacji o pozycji za pośrednictwem aplikacji lub e-mail: help@logosharing.pl
  • Hulajnoga LOGO z pustą baterią nie jest widoczna w aplikacji jako dostępna

 

Dlaczego nie mogę odblokować hulajnogi Logo?

  • Proszę użyć aplikacji, aby zeskanować QR-kod hulajnogi LOGO lub wprowadzić numer QR-kod manualnie, użyj symbolu „latarki” gdy jest ciemno
  • Jeśli w aplikacji pojawi się komunikat uniemożliwiający odblokowanie, hulajnoga LOGO znajduje się w trybie serwisowym, jest uszkodzona lub ma niski stan baterii, szukaj innej hulajnogi LOGO w pobliżu
  • W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o poinformowanie nas poprzez naszą aplikację lub e-mail: help@logosharing.pl

Dlaczego moje konto wciąż jest obciążane po zakończonej jeździe?

  • Sprawdź, czy twoja hulajnoga LOGO została prawidłowo zablokowana po jeździe potwierdzając „KONIEC”
  • Blokowanie po jeździe może zająć do 60 sekund
  • Pamiętaj, że aby połączyć się z aplikacją, potrzebujesz dobrego odbioru
  • Jeśli to nie zadziała, zamknij aplikację i uruchom ją ponownie
  • Jeśli nadal potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami przez e-mail: help@logosharing.pl

 

Uszkodzona hulajnoga Logo.

  • Jeśli hulajnoga LOGO jest uszkodzona lub nie nadaje się do jazdy, natychmiast przerwij podróż, zakończ podróż potwierdzając „KONIEC”
  • Natychmiast zgłoś szkodę poprzez aplikację lub e-mail: help@logosharing.pl
  • Należy pamiętać, że tylko natychmiast zgłaszane usterki mogą zostać uznane odnośnie zwrotu płatności punktów

 

Nagły wypadek.

  • W razie nagłego przypadku wybierz numer alarmowy 112
  • Policja 997
  • Straż Pożarna 998
  • Pogotowie Ratunkowe 999
  • Jeśli będziesz bezpieczny, skontaktuj się z nami i zgłoś szkodę lub zdarzenie poprzez e-mail: help@logosharing.pl

4. Jak stać się klientem Logo?

Otwórz konto Logo.

  • Musisz załadować naszą aplikację „LOGO SHARING” na swoim telefonie
  • Rejestracja odbywa się za pośrednictwem twojego numeru telefonu
  • Otrzymasz SMS z kodem potwierdzającym, wpisz go, aby dokończyć rejestrację

Nie otrzymuję wiadomości tekstowych.

  • Sprawdź, czy numer twojego telefonu jest prawidłowy
  • Sprawdź czy masz zasięg i włączony internet w telefonie
  • Musisz mieć możliwość odbierania SMS-ów, wyłącz blokowanie SMS-ów na swoim urządzeniu
  • Powinieneś otrzymać SMS w ciągu 60 sekund, jeśli nie, możesz poprosić o nowy kod

5. Bezpieczeństwo.

Zawsze pamiętaj o swoim bezpieczeństwie.

  • Sprawdź, czy skuter LOGO nie ma żadnych uchybień w zakresie bezpieczeństwa
  • W przypadku wystąpienia uchybień, prosimy o poinformowanie nas poprzez aplikację lub e-mail: help@logosharing.pl

 

Limit wieku.

  • Możesz jeździć hulajnogą LOGO jeśli masz ukończone 18 lat
  • Jeśli masz mniej niż 18 lat, możesz jeździć hulajnogą LOGO tylko za zgodą i na odpowiedzialność rodziców

 

Czy potrzebny jest kask?

  • Zawsze zalecamy noszenie kasku
  • Nie ma obowiązku posiadania kasku

Przepisy o ruchu drogowym.

  • Zawsze należy przestrzegać obowiązujących przepisów
  • Parkuj z głową
  • Uważaj na pieszych
  • Zwracaj uwagę na innych użytkowników dróg i chodników

 

Wypadek.

  • W razie nagłego wypadku wybierz numer alarmowy 112
  • Umieść siebie oraz rannych w bezpieczeństwie i czekaj na służby ratunkowe
  • Policja 997
  • Straż Pożarna 998
  • Pogotowie Ratunkowe 999
  • Zadbaj o bezpieczeństwo swoje oraz innych poszkodowanych i czekaj na służby ratunkowe
  • Jeśli będziesz bezpieczny, skontaktuj się z nami i zgłoś zdarzenie poprzez e-mail: help@logosharing.pl

6. Obszary, parkingi, granice.

OBSZAR ZIELONY

  • Możesz śmigać

OBSZAR NIEBIESKI

  • Możesz śmigać ale nie możesz zakończyć śmigania „KONIEC”

OBSZAR CZERWONY

  • Śmigasz z ograniczoną prędkością i nie możesz zakończyć śmigania „KONIEC”

PARKING P

  • Parkując na wyznaczonych parkingach P otrzymasz 1P na następne śmiganie

GRANICE

  • Śmigając poza naszymi obszarami spowoduje wyłączenie się hulajnogi i zakończeniu śmigania
  • Użytkownik będzie obciążony za odbiór hulajnogi z poza obszaru zielonego, koszt od 100 PLN
  • Konto użytkownika zostanie zablokowane przy powtórnym pozostawieniu hulajnogi poza obszarem zielonym, punkty na koncie użytkownika przepadają
  • Wynajmując hulajnogę poza obszarem zielonym wiąże się z tym że użytkownik musi zakończyć śmiganie w zielonym obszarze
  • Brak środków w portfelu użytkownika spowoduje wyłączenie się hulajnogi i zakończeniu śmigania oraz naliczeniu kary lub zablokowaniu konta użytkownika jeśli porusza się w tym momencie poza obszarem zielonym i tam pozostawi hulajnogę

7. Subskrypcje.

Pakiety subskrypcji PASS.

  • Startujesz gratis bez ograniczeń przez wybrany okres
  • Równowartość gratisowych startów za rozpoczętą dobę wynosi 432 P (432 PLN)
  • W wybranym okresie otrzymujesz codziennie nową ilość darmowych minut w zależności od wybranego pakietu subskrypcji PASS, niewykorzystane minuty z poprzednich dni nie są przenoszone na kolejny dzień
  • minimalny okres pakietu subskrypcji PASS wynosi przy,

    pakiet dzienny dayPASS 1 dzień, automatyczne przedłużenie 1 dzień,

    pakiet tygodniowy weekPASS 1 tydzień, automatyczne przedłużenie 1 tydzień,

    pakiet miesięczny monthPASS 1 miesiąc, automatyczne przedłużenie 1 miesiąc

  • Przedłużenie pakietu subskrypcji nastąpi automatycznie, możesz to de aktywować w ustawieniach aplikacji pod subskrypcje
  • Automatyczne doładowanie portfela może być de aktywowane po zakończeniu się okresu pakietu subskrypcji PASS

Automatyczne doładowanie portfela.

  • Aby uniknąć braku punktów w twoim portfelu doładowanie portfela nastąpi automatycznie o kwotę twojego ostatniego doładowania, minimum 20 zł, jeśli stan punktów spadnie poniżej 5P
  • Automatyczne doładowanie portfela może być de aktywowane w ustawieniach aplikacji pod subskrypcje
  • Automatyczne doładowanie portfela nie może być de aktywowane podczas aktywnego pakietu subskrypcji PASS

 

Inne.

  • w ramach naszych promocji są możliwe inne pakiety subskrypcji

8. Reklamacje.

Zgłoszenie awarii hulajnogi Logo.

  • Prosimy o przesłanie wiadomości ze wskazaniem pozycji hulajnogi za pośrednictwem aplikacji lub e-mail help@logosharing.pl

 

Niepoprawne zaparkowana hulajnoga Logo.

  • Prosimy o przesłanie wiadomości ze wskazaniem pozycji hulajnogi za pośrednictwem aplikacji lub e-mail help@logosharing.pl
  • Dziękujemy za pomoc.

Pytania dotyczące fakturowania.

  • Jeśli masz pytania dotyczące faktur, skontaktuj się z nami poprzez e-mail: faktura@logosharing.pl
  • Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na wszystkie twoje pytania

 

Feedback.

  • Jesteś zadowolony, masz jakieś uwagi?
  • Masz pomysł?
  • Potrzebujesz więcej informacji?
  • Następnie po prostu skontaktuj się z nami za pośrednictwem eMail: help@logosharing.pl

Pobierz już teraz i śmigaj razem z nami!